Het is een unieke maar spannende tijd, voor ons allemaal. Valentinaa vind het fijn dat je ook goed let op mensen om je heen en wensen je veel gezondheid toe.
We hechten veel waarde om de gezondheid van onze klanten, partners en werknemers. Daarom houden we ons goed mogelijk aan de voorschriften en adviezen. De situatie heeft een beperkte impact op onze dienstverlening, we hopen op je begrip.
● Telefonische bereikbaarheid
We hebben veel ziek meldingen in Hilversum eo
Het kan langer duren voor je iemand aan de lijn krijgt vanwege thuiswerk, ook merken we dat de geluidskwaliteit op piekmomenten niet ideaal is. We geven de voorkeur om je bericht of vraag via e-mail te ontvangen.
● E-mail bereikbaarheid
Maandag t/m vrijdag: doorgaans 4 - 8 uur voor reactie.
● Magazijnen in Nederland
Voorals hebben we vernomen dat onze magazijnen in Noord-Brabant en Zeeland open blijven. We passen de levertijd voor sommige locaties of artikelen aan. De gemiddelde levertijd is 1 - 2 dagen.
● Magazijnen in België
We passen onze levertijden aan voor producten die afkomstig zijn uit Belgische locaties. De gemiddelde levertijd is 1 - 4 dagen voor binnen België of naar Nederland.
● Bezorgpartners
Voorals hebben we vernomen dat PostNL, DHL, DPD en GLS (BE) de bezorging uitvoeren als normaal. Wanneer je niet wilt tekenen, hoef je niet je handtekening te zetten maar je ID-bewijs te tonen. Meer informatie (PostNL website)
● Retouren & afhaalpunten
We vernemen berichten dat er problemen zijn om pakjes op te halen of een retour pakje te versturen. Mocht je niet binnen de zichttermijn van 30 dagen kunnen versturen, wordt deze voor je verlengt. Mocht je het pakje niet kunnen ophalen vanwege de ophaaltermijn of dat de winkel gesloten is? Dan raden we je aan - indien mogelijk - het opnieuw te bestellen als het afhaalpunt het pakket retour heeft gestuurd (je ontvangt van de 'oude' bestelling je geld terug).
● Voorraden en aanleveringen
We ervaren vertragingen met nieuwe aanvoer.